Top

SZERVEZÉSI ÉS HUMÁNPOLITIKAI IRODA


 

Szabó Józsefné K. Ildikó

címzetes vezető főtanácsos, irodavezető

Tel.: 29/540-931

E-mail: szabo.jozsefne@gyal.hu

Nagy Gáborné

ügyintéző

Tel.: 29/540-933

E-mail: nagy.gaborne@gyal.hu

Tóth Istvánné

címzetes főmunkatárs, ügyintéző

Tel.: 29/540-126

E-mail: toth.istvanne@gyal.hu

Tóth Regina

szervezési ügyintéző

Tel.: 29/540-979

E-mail: toth.regina@gyal.hu

Liberné Dandé Erzsébet

ügyintéző

Tel.: 29/540-974

E-mail: liberne.dande.erzsebet@gyal.hu

Lovasné Papp Mónika

ügyintéző

Tel.: 29/544-135

E-mail: lovasne.papp.monika@gyal.hu

Szűcs Tamásné

ügyintéző

Tel.: 29/544-136

E-mail: szucs.tamasne@gyal.hu

  • az Önkormányzat által civil szervezetek támogatása tárgyában kiírt pályázatokkal kapcsolatos adminisztráció (képviselő-testületi előterjesztések elkészítése, pályáztatás lebonyolítása, támogatási szerződések elkészítése);
  • titkársági feladatok ellátása a Jegyző, Aljegyző tekintetében, valamint munkájuk segítése a következők szerint:
    • a jegyzői programok, fogadóórák előkészítése, koordinálása,
    • vezetői értekezletekről és egyéb megbeszélésekről emlékeztető készítése, az ott született döntések végrehajtásában, az elmaradt feladatok visszaellenőrzésében való közreműködés,
    • az irodát érintő reprezentációs költségek elszámolása, Pénzügyi és Adó Iroda részére dokumentálása.
  • a „Kertváros” Önkormányzati Társulás munkájával kapcsolatos szervezési feladatok ellátása (meghívók elkészítése, postázása, jegyzőkönyvvezetés, jegyzőkönyvek továbbítása, döntések nyilvántartása);
  • menetrendi egyeztetések koordinálása a tömegközlekedést biztosító szolgáltatóval;
  • bizottsági és képviselő-testületi anyagokkal kapcsolatban:
    • külön szabályzat szerint az ülések meghívóinak és anyagainak előkészítése, továbbítása,
    • szükség esetén társadalmi egyeztetés a rendelettervezeteket illetően,
    • az ülések jegyzőkönyveinek elkészítése, továbbítása,
    • külön szabályzat szerint a döntések továbbítsa az előterjesztő irodavezetőnek, nyilvántartás vezetése a rendeletekről, határozatokról, azok végrehajtásáról,
  • rendeletek és szabályzatok, utasítások nyilvántartása, közzététele, aktualizálása, a rendeletek egységes szerkezetbe foglalása a honlapon és a hivatali szerveren;
  • igény szerint a nemzetiségi önkormányzatok képviselő-testületi ülésein, közmeghallgatásain felmerülő jegyzőkönyvvezetői feladatok ellátása, részvétel a Jegyző képviseletében ezen üléseken, az elkészült jegyzőkönyvek továbbítása a Kormányhivatal felé;
  • hivatali személyi használatú személygépjárművel kapcsolatos ügyvitel biztosítása;
  • ügyviteli és ügykezelési feladatokkal kapcsolatban a mindenkor hatályos iratkezelési szabályzat alapján:
    • beérkező küldemények felbontása, ellenőrzése, valamint a pénz, illetékbélyeg és értékek kezelése,
    • beérkező küldemények, beadványok, Hivatali kapun keresztül küldött elektronikus dokumentumok érkeztetése, azonosító jeggyel történő ellátása,
    • szignálás, főszámos iktatás végzése, kezelési feljegyzések készítése,
    • beérkező küldemények átadása ügyintézőkhöz,
    • ügyiratok szerelése, csatolása, mutatózás,
    • határidők nyilvántartása,
    • előadói ív kitöltése,
    • kiadmányozás szabályai betartásának felügyeletében való közreműködés,
    • ügyiratok belső és külső továbbítása, visszaérkezett küldemények kezelése,
    • ügyiratok irattári kezelése, kiadása,
    • iratról másolat, jegyzet készítése,
    • az iratok korszerű tárolásának biztosítása,
    • ügyiratok selejtezése, levéltárnak átadása,
    • ügyiratforgalmi és hatósági adatszolgáltatás,
    • tértivevények irodánkénti leválogatása,
    • a kimenő levelek postakönyvben való nyilvántartása, továbbítása,
    • titkos ügyiratok kezelése,
    • az iratkezelés felügyeletében való közreműködés.
  • Választásokkal kapcsolatos feladatok ellátása során:
    • választók és választási körzetek nyilvántartásának hitelesítése,
    • helyi választási iroda megszervezése.
  • Minőségirányítással kapcsolatos feladatok ellátása.
  • Ügyfélszolgálat működtetése:
    • közjegyzői és bírósági hirdetmények kifüggesztése és záradékolása,
    • termőföld elővásárlási jogról hirdetmények közzététele és záradékolása,
    • lakossági információszolgáltatás, hirdetmények kifüggesztése,
    • közérdekű bejelentések, kérelmek, panaszok, közszolgáltatási problémák kivizsgálásra történő továbbítása, megválaszolása,
    • lomtalanítási és veszélyes hulladékgyűjtési időpontok egyeztetése a közszolgáltatóval,
    • napi ügyfélforgalom lebonyolításának szervezése, telefonos információszolgáltatás.

Erőforrás gazdálkodási csoport

Márki Tímea

irodavezető-helyettes

Tel.: 29/540-943

E-mail: marki.timea@gyal.hu

Polyák Józsefné

címzetes vezető-főtanácsos

Tel.: 29/540-944

E-mail: polyak.jozsefne@gyal.hu

Surányi András

informatikus

Tel.: 29/544-144

E-mail: suranyi.andras@gyal.hu

Pályi László

gépjárművezető

Tel.: 29/540-930

Szakirányú és funkcionális feladatok:

  • A jegyzői, aljegyzői állás betöltésével kapcsolatos feladatok előkészítése (pályázat, kinevezés).
  • A polgármester, alpolgármester illetményének megállapításával kapcsolatos feladatok előkészítése.
  • A polgármester munkaügyi feladatainak előkészítése és végrehajtása (vezetői kinevezés, jutalom).
  • Intézményvezetők tekintetében a munkáltatói jogok gyakorlásával kapcsolatos feladatok adminisztrációs ellátása.
  • A magasabb vezetői beosztással kapcsolatos pályázati eljárás előkészítésével összefüggő feladatok ellátása az Igazgatási Iroda illetékes csoportjával együttműködve.
  • A jegyző munkaügyi feladatainak előkészítése és végrehajtása, különös tekintettel a Kttv-ből, a Kjt-ből, illetve az Mt-ből adódó kötelezettségekre (kinevezés, előmenetel, díjazás, vezetői megbízás, visszavonás, felmentés, személyi illetmény megállapítás, jutalmazás, egyéb juttatás).
  • A Hivatalban foglalkoztatottak tekintetében – a hatályos belső szabályzat szerint – a munkáltatói jogok gyakorlásával kapcsolatos összes feladat előkészítése és végrehajtása:
  • A polgármester, az alpolgármester és magasabb vezetők személyi anyagának kezelése,
  • A közszolgálatban összeférhetetlenséggel, minősítéssel, címek, kitüntetések odaítélésével, fizetési előlegkérelemmel, szociális támogatással, képzéssel és továbbképzéssel, vagyonnyilatkozat-tételi kötelezettséggel, megszüntetéssel, fegyelmi eljárással, a közszolgálati nyilvántartással, az érdekképviseleti szervekkel való kapcsolattartással összefüggő feladatok előkészítése és végrehajtása.
  • Az illetményalap megállapításával, a munka- és pihenőidővel, valamint egyéb juttatások megállapításával (illetmény-kiegészítés, pótlék, túlmunkavégzés, szabadidő-megváltás) kapcsolatos feladatok előkészítése.
  • Köztisztviselők, közalkalmazottak tekintetében a lakástámogatási megállapodással (munkáltatói kölcsönével) kapcsolatos ügyek.
  • Gyermekneveléssel kapcsolatos feladatok (TGYÁS/CSED, GYED, GYES).
  • Gyál Város Önkormányzata által foglalkoztatott
  • közfoglalkoztatott munkavállalók, illetve
  • diákok tekintetében
  • a munkáltatói feladatokkal összefüggő adminisztráció ellátása: munkaszerződés megkötése, munkaviszony megszűnés, egyéb igazolások.
  • A diákok nyári szakmai gyakorlatával, illetve az 50 órás közösségi szolgálatra jelentkezőkkel összefüggő feladatok.
  • Gyál Város Önkormányzatának Esélyegyenlőségi Programjával kapcsolatos feladatok.
  • ASP alszámos iktatással kapcsolatos feladatok.

Katasztrófavédelem, honvédelem

  • A katasztrófavédelemről és a hozzá kapcsolódó egyes törvények módosításáról 2011. évi CXXVIII. törvényben és végrehajtási rendeleteiben a polgármester és a jegyző feladat- és hatáskörébe utalt feladatok teljes körű ellátása.
  • A honvédelemről és a Magyar Honvédségről, valamint a különleges jogrendben bevezethető intézkedésekről szóló 2011. évi CXIII. törvényben és végrehajtási rendeleteiben a polgármester és a jegyző feladat- és hatáskörébe utalt feladatok teljes körű ellátása.
  • A vízgazdálkodásról szóló 1995. évi LVII. törvényben a polgármester feladat- és hatáskörébe utalt ár- és belvíz-védekezési, vízkár-elhárítási feladatok teljes körű ellátása.

Gondnokság

  • irodaszerek, nyomtatványok beszerzése, a dolgozók részére történő kiadása,
  • tárgyi eszköz-leltár vezetése,
  • kiadott anyagok, eszközök, munkaruha és szakkönyvek nyilvántartásának vezetése,
  • tűzvédelmi és munkavédelmi oktatások megszervezése, nyilvántartása,
  • kapcsolattartás Gyál Városfejlesztési és Városüzemeltetési Nonprofit Kft-vel, az irodai eszközök karbantartását végző szervezetekkel és a közmű, valamint mobiltelefon szolgáltatókkal,
  • az EFG-csoporthoz tartozó számlák (közüzem, informatika, gépjármű) áttekintése és nyilvántartásban történő rögzítése
  • gondnoksági beszerzésekre vonatkozó vásárlási előleggel való rendelkezés és elszámolás (100.000,-Ft)
  • Hivatali bélyegző-nyilvántartás vezetése,
  • Hivatali eszközök selejtezésében való közreműködés,
  • az Önkormányzat vagyonbiztosításával, és a gépjárművek biztosításával összefüggő teendők.

Hivatali gépjárművel kapcsolatos feladatok

  • a hivatali gépjármű vezetőjének munkavégzésének szervezése, irányítása,
  • üzemanyag-előleg elszámolása, menetlevéllel kapcsolatos adminisztráció ellátása,
  • karbantartással összefüggő feladatok.

Informatika

  • a Polgármesteri Hivatal informatikai feladatainak ellátása,
  • a hálózati üzemeltetéssel, szerverek és munkaállomások üzemeltetésével, alkalmazások használatával kapcsolatos feladatok ellátása a vonatkozó dokumentumokban foglaltaknak megfelelően,
  • ASP szakrendszerrel kapcsolatos TENANT adminisztrátori feladatok ellátása.

Stratégia és műszaki előkészítés

  • az Önkormányzat Képviselő-testülete vagyongazdálkodási munkájának segítése, döntéseinek előkészítése – szükség szerint külső adatok beszerzésével, azok összehasonlításának elemzésével – és a döntések végrehajtása,
  • éves beszámoló készítése a vagyongazdálkodási tevékenységről,
  • ingatlanhasznosítással, önkormányzati tulajdonosi hozzájárulás igénylésével kapcsolatos teljes körű döntés-előkészítés, a döntések végrehajtása,
  • földmérővel, értékbecslővel történő kapcsolattartás,
  • adás-vételi, hasznosítási, stb. szerződések előkészítése a törvényességi referens vagy jogtanácsos bevonásával,
  • a szerződések aláírásának lebonyolítása, az ügyfelekkel történő időpont egyeztetéssel, szükséges okiratok másolásával,
  • önkormányzati tulajdont érintő szerződések megvalósulásának, az azokban vállalt kötelezettségek és teljesítések végrehajtásának nyomon követése és ellenőrzése,
  • a vagyonkataszteri nyilvántartást vezető ügyintéző felé az átvezetéshez, módosításhoz szükséges szerződések átadása, a műszaki tartalomban történő változásokról szóló feljegyzések készítése, azok továbbítása,
  • településsel kapcsolatos statisztikai adatok gyűjtése, továbbítása a KSH, illetve az illetékes hatóságok felé,
  • a közterületek változásával kapcsolatos éves jelentés elkészítése a KSH felé,
  • választások, népszavazások lebonyolításánál és orvosi, védőnői körzetek lehatárolásához a körzetek pontosítása, behatárolása,
  • a VÁTI Dokumentációs Központ Tervtár felé a szükséges adatok továbbítása (új utca elnevezés, szabályozási tervdokumentáció elküldése),
  • Takarnetes belső adatszolgáltatás,
  • Gyál város térképészeti feladatainak ellátása,
  • egyéb ingatlan-nyilvántartási (földhivatali) ügyintézés.
  • Közhiteles címregiszterrel kapcsolatos földhivatali értesítések dokumentálása
  • Közhiteles címregiszterrel kapcsolatos egyéb feladatok
  • Házszámozások ellenőrzése, javítása
  • ASP alszámos iktatással kapcsolatos feladatok
  • Vagyonkataszterrel kapcsolatos ASP felhasználói feladatok ellátása
Széchenyi 2020
GYÁL 2018 Legfrissebb