Részlegesen újraindul az FCC Magyarország Kft. személyes ügyfélfogadása
Tisztelt Gyáli Lakosok,
Értesítjük Önöket, hogy a korábban technikai okok miatt szünetelő személyes ügyfélszolgálatunkat az alábbiak szerint részlegesen újraindítjuk:
2021.02.01-től személyes ügyfélszolgálatra lesz már lehetőség, de
– CSAK ELŐZETES BEJELENTKEZÉS, IDŐPONTFOGLALÁS alapján
– hétfőnként 8-20 óra között telephelyünkön (Gyál, Kőrösi út 53.)
– szájat és orrot takaró arcmaszk használata kötelező
– 1 fő fogadásával, azaz vagy az ügyfél, vagy annak egy meghatalmazottja tud eljárni egy ügyben; ügyfelet és kísérőt, kísérőket együtt sajnos nem tudunk fogadni.
– A Közösségi Házban az ügyfélfogadás továbbra is szünetel.
Időpontkérés:
– weboldalon – a Közszolgáltatás / Online időpontfoglalás menüpont alatt
– e-mailen – vevoszolgalat@fcc-group.hu
– telefonon – 29 540 265 (ha üzenetet hagynak, kérjük, várják meg visszahívásunkat, a kért időpont visszaigazolását, hogy tudjuk-e Önöket az adott időpontban fogadni)
Ugyanakkor a korlátozott lehetőségekre tekintettel, kérjük, továbbra is részesítsék előnyben a távolról történő ügyintézést.
Munkatársaink a tavasszal bejáratott rendszerben e-mailen és telefonon is állnak rendelkezésükre, és távoli ügyintézéssel is megoldják az ügyeket:
– telefonon 06 29 540-265 (ha hívását nem tudjuk fogadni, kérjük, hagyja meg elérhetőségét az üzenetrögzítőn, és amint tudjuk, visszahívjuk)
– e-mailen: vevoszolgalat@fcc-group.hu.
(A kommunális többlethulladékhoz használatos zsákok átadása változatlanul a fenti elérhetőségeken történt előzetes időpont-egyeztetés után kerülhet sor. Zöldhulladékos zsákok átadása jelenleg szünetel, a tavaszi hónapokban a szezonnal együtt kezdődik újra, erről később értesítjük majd Önöket.)
A fenti rend jelen intézkedéssel 2021.03.01-ig vagy előre nem látható, szükségessé váló intézkedésig változatlan marad.
Megértésüket és együttműködésüket továbbra is köszönjük.
FCC Magyarország Kft.